Tisdagsklubb

Även tisdagskvällen spenderades på klubben. Nu i sällskap av Camilla, Lillan  och Sofie. Vi gick en promenad först. Doc har släppt intresset för Choice nu och det känns skönt. Efter promenaden gosade jag med Lillan medan Camilla tränade med Choice, att ligga i vagnen var tydligen ingenting för  lilla prinsessan.

 

Tränade sen med Doc. Började med en liten kedja och sen momentdutt. Fjärren är jätte strulig nu. Doc är osäker och gör fel skiften. Sitt verkar vara det svåraste nu. Jag fick ett tapp i mitt tålamod men backade sen och stod nära och belönade mycket och högt när det blev rätt. Avslutade med lite bättre känsla men att han ska göra en bra fjärr på tävlingarna i helgen känns osannolikt. Jag ska nog börja ha en extra bra belöning som jag bara har till fjärren.

 

Sista dagen med mitt nuvarande mobilabonnemang, hann inte till Solna C  (läs struntade i att åka). På kvällen slutade kortet att funka. Först när man är utan mobil märker man hur mycket den används. Jag känner abstinens. Har nog aldrig varit så länge utan whatsappande med Camilla och Sofie J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0